Pomoc v nouzi i zabezpečení budoucnosti

24.05.2024 Allianz pojišťovna, a. s.

Práce pojišťovacích poradců je plná nečekaných události, setkání a příběhů. V tomto článku se dočtete o dvou velmi častých situacích, jež řešila jedna z poradkyň pojišťovny Allianz.

Pomoc v nouzi i zabezpečení budoucnosti

Zdroj: shutterstock.com

Náhoda, která pomohla

Při záskoku na pobočce v Přešticích se poradkyně setkala s klientem, který nahlásil pojistnou událost jako poškozený. Náhoda tomu chtěla, že o pár hodin dříve se na pobočce objevil i viník stejné autonehody. Poradkyně ochotně pomohla oběma účastníkům nehody s nahlášením škody, ačkoli vozidlo poškozeného bylo pojištěno u konkurenční pojišťovny.

Během rozhovoru s poškozeným klientem poradkyně zjistila, že nemá sjednáno žádné životní pojištění, a to i přesto, že se mu nedávno narodilo dítě a každý den jezdí dodávkou. Tato skutečnost ji znepokojila a s klientem probrala jeho potřeby a možnosti. Na základě této analýzy mu pomohla s výběrem životního pojištění, které odpovídalo jeho životnímu stylu a finančním možnostem. Klient byl s nabídkou i následnou péčí spokojen a odcházel s vědomím, že má pro sebe i svou rodinu zajištěnou ochranu.

Aktivní přístup s přesahem

V březnu se poradkyně vydala za svým klientem, s nímž se setkala v jeho autodílně. I když se jí nepodařilo získat doporučení, všimla si klientova kamaráda, který mu v dílně pomáhal. Zjistila, že kamarád má sice pojištěné vozidlo u Allianz, ale neví, jakou má pojistnou ochranu a kolik za ni platí. Poradkyně si vzala klientovo rodné číslo a telefonní kontakt a druhý den mu zavolala s nabídkou ušetřit na pojištění vozidla až 1 500,- ročně.

Na následné schůzce se ukázalo, že klient před pár dny vyhořel a nebyl pojištěný. To pro něj znamenalo značnou finanční zátěž. Poradkyně mu proto pomohla s výběrem pojištění domácnosti a vysvětlila mu, proč je důležité mít pojištění i v případě, kdy je v bytě pouze nájemníkem. Klient s nabídkou souhlasil a byl vděčný, že mu poradkyně pomohla najít řešení, které mu v budoucnu pomůže ochránit jeho majetek.

Během rozhovoru se poradkyně dozvěděla o klientově životním pojištění, které zmínil při jejich prvním setkání. Zjistila však, že klient nemá kvůli požáru k dispozici pojistnou smlouvu. Společně s ním proto kontaktovala konkurenční pojišťovnu a požádala o zaslání smlouvy. Analýza smlouvy ukázala, že klientovo životní pojištění z důvodu klesajících pojistných částek zřejmě nepokryje výpadek příjmu v případě úrazu či nemoci. Klient má dvě děti, pracuje jako sanitář, dvakrát do týdne chodí vypomáhat kamarádovi do autodílny a jezdí denně autem i na motorce. Vzhledem k jeho profesi a dalším aktivitám mu poradkyně doporučila sjednat nové životní pojištění, které mu zajistí dostatečnou ochranu. Klient s návrhem souhlasil a domluvil si s konzultantkou schůzku na 29. dubna 2024.

Příběhy těchto klientů ukazují, jak důležité je mít správně nastavené pojištění, které v případě neočekávaných událostí chrání nejen vás, ale i vaše blízké a v neposlední řadě také majetek.

 

Autor: Allianz pojišťovna

Pojištění Podpora a pomoc




Newsletter

Pravidelný přísun novinek, inspirace na každý den, podpora pro rodiče i sdílení zkušeností. Takový je Newsletter webu eMaminy.cz. Přihlaste se k jeho odběru a čtěte o tématech, které vám pomohou v náročném období nebo zpříjemní rodinný život. Buďte první, kdo se dozví o nových článcích, akcích a událostech. Prosíme, potvrďte odběr ve vaší e-mailové schránce. 

© 2024 eMaminy.cz, s.r.o.
by Media Heroes